Proficz
  • PL
  • EN
  • GR
Search
  • START
  • O NAS
  • kontakt
Your Account
  • Twoje konto
  • Welcome, ( Log in )
  • Cart: 0 product products (empty)
  • obuwie dla Pań
    • Standard
    • Łacina
    • Praktisy
  • obuwie dla Panów
    • Standard
    • Łacina
    • Praktisy
  • GALERIA
    • Damskie Standard
    • Damskie Łacina
    • Męskie Standard
    • Męskie Łacina
    • Łacina Męskie
    • Praktisy



CO ZROBIĆ GDY OBUWIE JEST NIEDOPASOWANE?

należy przesłać obuwie na adres firmy.

Zawartość przesyłki:

  • obuwie do korekty/wymiany
  • dowód zakupu (paragon lub faktura vat - oryginał lub kserokopia)
  • wytyczne dotyczące korekty/wymiany, ewentualne zdjęcia przesłane na e-mail: akces@butytaneczne.pl
  • informację z adresem zwrotnym
  • ewentualnie dodatkowa para obuwia do zdjęcia miar
UWAGA: nie można zaznaczać bezpośrednio na obuwiu żadnych kresek ani linii. Można to zrobić jedynie po wcześniejszym naklejeniu papierowej taśmy samoprzylepnej (malarskiej).

Statystyczna ilość wykonywanych korekt stanowi ok. 8% wszystkich zamówień.


PRZESYŁKI OBUWIA:

Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient.
Koszt odesłania reklamowanego obuwia pokrywa nasza firma (dotyczy przesyłek krajowych-paczka pocztowa priorytetowa).
Wszelkie przesyłki zwrotne prosimy nadawać jako "Paczka Pocztowa Priorytetowa".
Paczki nadane "za pobraniem" lub z "przeniesieniem opłaty na odbiorcę" nie będą odbierane.
Prosimy o odsyłanie towaru w opakowaniu, które zabezpiecza przed uszkodzeniami.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty wysyłki pokrywa Klient.

GWARANCJA:

Każdy towar zakupiony w Akces Dance objęty jest gwarancją producenta.
Ze względu na bardzo duże obciążenia jakim podlega obuwie taneczne gwarancja jest udzielana na okres 12 miesięcy.

W praktyce nasze obuwie posiada bardzo dużą wytrzymałość i w zależności od rodzaju i warunków może być używane niekiedy przez wiele lat.

  • Obuwie przyjmowane jest do reklamacji tylko za okazaniem dowodu sprzedaży.
  • Naprawa obuwia może zostać wykonana wyłącznie przez producenta.
  • Buty przyjmowane do reklamacji muszą być CZYSTE I POZBAWIONE NIEPRZYJEMNEGO ZAPACHU.

GWARANCJA OBEJMUJE

  • odklejenie podeszwy (proszę nie mylić z oderwaniem)
  • pęknięcia szwów
  • wysnucie materiału
  • ukryte wady materiałowe
Gwarancja nie dotyczy obuwia o bardzo dużym stopniu zużycia.

GWARANCJA NIE OBEJMUJE

  • Obuwie z wadami jawnymi, widocznymi w momencie zakupu, o których klient wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć.

    (art.7 ustawy z dnia 27.07.2002r O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U.nr141,poz.1176)

  • Obuwie, które zostało zniszczone lub uszkodzone w następstwie użytkowania niezgodnego z jego przeznaczeniem lub niewłaściwej konserwacji.
  • Obuwie którego naprawa lub inna ingerencja została przeprowadzona przez użytkownika lub inną firmę niż producent.
  • Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (zamków, gum, lycry, obcasów, otarcia, zadrapania itp.).
  • Farbowanie podszewek naturalnych (pod wpływem potu lub innego zawilgocenia).
  • Niewłaściwe dopasowanie obuwia do tęgości i rozmiaru stóp i w wyniku tego przetarcie zapiętków.
  • Wygoda obuwia.
  • Naturalne zużycie obuwia, podeszew oraz fleków.
  • Przemakanie obuwia, zagięcia powstałe w trakcie użytkowania.
  • Różnica w kolorze i strukturze skóry-wierzch naszego obuwia wykonany jest głównie ze skóry naturalnej, a ta jak każdy materiał naturalny może nie zachowywać identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry.

Warunki reklamacji regulowane są przez ustawę z dnia 27.07.2002r., o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego 9Dz.U.Nr141 poz 1176.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od chwili otrzymania uszkodzonego lub niewłaściwego towaru.

Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient. Koszt odesłania reklamowanego obuwia pokrywa nasza firma (dotyczy przesyłek krajowych-paczka pocztowa priorytetowa). Wszelkie przesyłki zwrotne prosimy nadawać jako "Paczka Pocztowa Priorytetowa".

Paczki nadane w innej formie: "za pobraniem" lub z "przeniesieniem opłaty na odbiorcę" nie będą odbierane. Prosimy o odsyłanie towaru w opakowaniu, które zabezpiecza przed uszkodzeniami. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty wysyłki pokrywa Klient.

ZWROT TOWARU, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zgodnie z:Ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z dnia 31. marca 2000r.) klient może w terminie 10 dni odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy.

OGRANICZENIA (Rozdział 2, art. 10.1 pkt 3. podpunkt 4.)

Rozdział 2. Umowy zawierane na odległość
Art. 10.

1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.

pkt 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą

W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie do obuwia produkowanego seryjnie, sprzedawanego "z magazynu" (baletki, napalcówki, pointy), pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta.
W przypadku "odstąpienia od umowy" zwracana jest należność za towar.
Opłaty za transport i transfer pieniędzy są usługą "zewnętrzną" i nie podlega zwrotowi. Przesyłki obuwia:
Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient. Bardzo prosimy o składanie "przemyślanych" zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane, oraz posiadało najwyższą jakość jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Jak dobrać rozmiar
  • Zamawianie
  • Przesyłki
  • Reklamacje
  • Polityka cookies

KONTAKT

  • AKCES DANCE
    Kraków, ul.Gościnna 8A
    tel: 12 654 91 68
    e-mail: akces@akces.biz

Your Account

  • Twoje konto
  • Adresy

© 2013 Proficz Dance Shoes - All rights reserved

Odwiedź nas:

  • - Facebook
  • - Twitter
  • - RSS
Witam na stronie proficz.pl. Jeżeli poszukujesz unikalnego obuwia do tańca towarzyskiego, przeznaczonego dla klasowych i zawodowych tancerzy, jesteś we właściwym miejscu. Nowa marka "PROFICZ dance shoes" to nowa odmienna jakość. Aby dowiedzieć się więcej zapraszam do szczegółowych informacji.
Adam Proficz
więcej