należy przesłać obuwie na adres firmy.
Statystyczna ilość wykonywanych korekt stanowi ok. 8% wszystkich zamówień.
Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient.
Koszt odesłania reklamowanego obuwia pokrywa nasza firma (dotyczy przesyłek krajowych-paczka pocztowa priorytetowa).
Wszelkie przesyłki zwrotne prosimy nadawać jako "Paczka Pocztowa Priorytetowa".
Paczki nadane "za pobraniem" lub z "przeniesieniem opłaty na odbiorcę" nie będą odbierane.
Prosimy o odsyłanie towaru w opakowaniu, które zabezpiecza przed uszkodzeniami.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty wysyłki pokrywa Klient.
Każdy towar zakupiony w Akces Dance objęty jest gwarancją producenta.
Ze względu na bardzo duże obciążenia jakim podlega obuwie taneczne gwarancja jest udzielana na okres 12 miesięcy.
W praktyce nasze obuwie posiada bardzo dużą wytrzymałość i w zależności od rodzaju i warunków może być używane niekiedy przez wiele lat.
(art.7 ustawy z dnia 27.07.2002r O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U.nr141,poz.1176)
Warunki reklamacji regulowane są przez ustawę z dnia 27.07.2002r., o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego 9Dz.U.Nr141 poz 1176.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od chwili otrzymania uszkodzonego lub niewłaściwego towaru.
Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient. Koszt odesłania reklamowanego obuwia pokrywa nasza firma (dotyczy przesyłek krajowych-paczka pocztowa priorytetowa). Wszelkie przesyłki zwrotne prosimy nadawać jako "Paczka Pocztowa Priorytetowa".
Paczki nadane w innej formie: "za pobraniem" lub z "przeniesieniem opłaty na odbiorcę" nie będą odbierane. Prosimy o odsyłanie towaru w opakowaniu, które zabezpiecza przed uszkodzeniami. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty wysyłki pokrywa Klient.
Zgodnie z:Ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z dnia 31. marca 2000r.) klient może w terminie 10 dni odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy.
OGRANICZENIA (Rozdział 2, art. 10.1 pkt 3. podpunkt 4.)
Rozdział 2. Umowy zawierane na odległość
Art. 10.
1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.
pkt 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie do obuwia produkowanego seryjnie, sprzedawanego "z magazynu" (baletki, napalcówki, pointy), pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta.
W przypadku "odstąpienia od umowy" zwracana jest należność za towar.
Opłaty za transport i transfer pieniędzy są usługą "zewnętrzną" i nie podlega zwrotowi.
Przesyłki obuwia:
Opłatę za przesłanie paczki do naszej firmy pokrywa Klient.
Bardzo prosimy o składanie "przemyślanych" zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane, oraz posiadało najwyższą jakość jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.